با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و جمعی از پزشکان و پرسنل مرکز درمانی گودرز آئین تودیع و معارفه ریاست بیمارستان موقوفه گودرز یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی در این مراسم با اشاره به فضائل ماه رجب این ماه را مقدمه ای برای حضور در ماه مبارک رمضان دانست و اظهار داشت: نعمت جوانی، آسایش و سلامتی از جمله نعمت های بزرگ الهی محسوب می شود که شکرگذاری از آنها بر همه ما واجب است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ادامه ضمن تشکر از رئیس و پرسنل خدوم بیمارستان موقوفه و خیریه گودرز افزود: حرکت در مسیر درمان و دستگیری بیماران نیازمند در مجموعه این بیمارستان رضایت الهی را به دنبال خواهد داشت.
حاتمی حسن خلق در انجام امور را از ضروریات مدیریت برشمرد و تاکید کرد: مشخص شدن جایگاه خیریه بودن، توجه جدی به بیماران، همراهی و تعامل با پزشکان از جمله اموری است که از مدیریت بیمارستان گودرز انتظار می رود.
در ابتدای این مراسم دکتر میرمحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سخنانی گفت: فضای خدمت به بیماران مستمند در مجموعه این بیمارستان موقوفه فراهم شده و این توفیق بزرگی است. وی در ادامه در رابطه با مجموعه موقوفه گودرز مطالبی را بیان و قول هرگونه مساعدت و همکاری با این بیمارستان را داد.
سخنرانی فرماندار ، ارائه گزارش عملکرد دکتر صفدر پور و سخنرانی دکتر منتظری از دیگر برنامه های این مراسم بود.
در پایان از خدمات دکتر صفدر پور تقدیر و جناب آقای دکتر منتظری به عنوان رئیس جدید بیمارستان موقوفه گودرز معرفی شد.
گفتنی است این مراسم در تاریخ 24 خرداد 91 در محل سالن سید الشهداء امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار شد.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا